Menu Zavřeno

slider

Porsche Macan T


Z Porsche Praha rovnou ke mě, pro dotažení laku a tu nejlepší nano ochranu.

Macan T, takový ideální kompromis a zlatý střed v modelové paletě Macan. Víte, chránit nová auta, to znamená vždy precizní načasování všech postupů. Člověk je třeba měsíc několikrát týdně v kontaktu s majitelem, který je zase v kontaktu s prodejcem a dává mi tak vědět, kdy přesně vozidlo bude připravené, aby vše klaplo a auto se zabalilo buď do PPF folie nebo keramiky jak jen nejdříve to jde. Tady se to povedlo perfektně a Macan dorazil na dílnu dokonce v den vyzvednutí z Porsche Centra a najeto měl tak teprve 50km. To jen tak na okraj, protože mi hodně voláte s tím, jak tohle přesně funguje.

Vozidlo nové neznamená, že má lak jako nový. Většina .autosalonů má totiž interní předpis na projetí portálovou myčkou hned po příjezdu na prodejnu – takový stav může vidět ve videu. No, a ani v samotné fabrice a při transportu se k autům nechovají nejlépe – papírové utěrky atak. Abych to zkrátil, auto se dokonale umylo a připravilo na leštění. Použil jsem tentokrát pouze finišovací pastu pro zvýraznění lesku a vytažení perliček v metalíze. Toto velmi šetrné leštění, vzhledem k ještě měkkému nevyzrálému laku stačilo bohatě na odstranění vlásečnic z kartáčů. Lak jsem připravil pro aplikaci povlaku a celé auto do něj následně zabalil. Tradičně byla vybrána grafenová keramika od firmy Zvizzer. Klid pro Vás i pro mě. Jedná se o jeden z nejlepší povlaků na trhu, vydrží a dělá co má. 🙂 Plasty byly ošetřené keramikou Gyeon Trim. Také kožený interiér byl zakonzervován keramickou ochranou, aby údržba světlé ušně byla co nejsnažší

Chránit nová auta dává ten největší smysl

Celková doba práce cca 30h

Původní stav laku Macanu T v 50km – jedno projetí kartáčema… :-/

2 kroková renovace laku včetně profesionální keramické ochrany Nasiol NL 272 10H na 5 let

  • detailní ruční mytí včetně štětečkování všech spár, lišt a ostatních zákoutí, včetně zádveří
  • hloubkové čištění laku tzv. dekontaminace od polétavé rzi, pryskyřic, asfaltů – dle stavu zvolíme bud chemickou nebo mechanickou cestu clay, velmi často kombinace obojího
  • znovu umytí vozu aktivní pěnou
  • oblepení maskovací páskou
  • změření tloušťky laku měrkou NexPTG Profi, na žádost zhotovení protokolu před a po leštění
  • samotná renovace laku včetně všech detailů abrazivním a posléze finišovacím krokem, tzv. 2 krokový systém strojního leštění odstranění cca 90 % všech vad a zároveň vytažení hloubky a lesku laku
  • příprava na aplikaci povlaku, trojité odmaštění
  • drobné retuše laku, poškození od kamínků
  • aplikace ochrany Nasiol NL 272 pro zakonzervování laku, snažšímu mytí, uchování hodnoty vozu a ochrany před vlivy jako UV, ptačí trus, kyselý déšt, sůl apod.
  • vyčištění kol
  • ošetření pneumatik
  • vyleštění oken a aplikace tekutých stěračů
  • vyleštění koncovek výfuků, lišt, sloupků
  • proškolení o tom, jak dál pečovat o vzhled auta a o povlak, aby vydrželo co nejdéle jako v den předání

sleva 3 000,- v případě 1 krokového leštění – hodí se na nová nebo velmi zachovalá vozidla

sleva 4 000,- v případě nahrazení keramiky Nasiol NL 272 (60 tis. km) 5 let za Nasiol ZR 53 40tkm a 3 roky. Liší se hlavně reálnou výdrží, vlastnosti povlaku jako hydrofobita, lesk jsou nerozeznatelné

příplatek 20 % za SUV a MPV