Menu Zavřeno

slider

Porsche Macan T


Z Porsche Praha rovnou ke mě, pro dotažení laku a tu nejlepší nano ochranu.

Macan T, takový ideální kompromis a zlatý střed v modelové paletě Macan. Víte, chránit nová auta, to znamená vždy precizní načasování všech postupů. Člověk je třeba měsíc několikrát týdně v kontaktu s majitelem, který je zase v kontaktu s prodejcem a dává mi tak vědět, kdy přesně vozidlo bude připravené, aby vše klaplo a auto se zabalilo buď do PPF folie nebo keramiky jak jen nejdříve to jde. Tady se to povedlo perfektně a Macan dorazil na dílnu dokonce v den vyzvednutí z Porsche Centra a najeto měl tak teprve 50km. To jen tak na okraj, protože mi hodně voláte s tím, jak tohle přesně funguje.

Vozidlo nové neznamená, že má lak jako nový. Většina .autosalonů má totiž interní předpis na projetí portálovou myčkou hned po příjezdu na prodejnu – takový stav může vidět ve videu. No, a ani v samotné fabrice a při transportu se k autům nechovají nejlépe – papírové utěrky atak. Abych to zkrátil, auto se dokonale umylo a připravilo na leštění. Použil jsem tentokrát pouze finišovací pastu pro zvýraznění lesku a vytažení perliček v metalíze. Toto velmi šetrné leštění, vzhledem k ještě měkkému nevyzrálému laku stačilo bohatě na odstranění vlásečnic z kartáčů. Lak jsem připravil pro aplikaci povlaku a celé auto do něj následně zabalil. Tradičně byla vybrána grafenová keramika od firmy Zvizzer. Klid pro Vás i pro mě. Jedná se o jeden z nejlepší povlaků na trhu, vydrží a dělá co má. 🙂 Plasty byly ošetřené keramikou Gyeon Trim. Také kožený interiér byl zakonzervován keramickou ochranou, aby údržba světlé ušně byla co nejsnažší

Chránit nová auta dává ten největší smysl

Celková doba práce cca 30h

Původní stav laku Macanu T v 50km – jedno projetí kartáčema… :-/