Menu Zavřeno

slider

Chevrolet Camaro SS


Camaro SS s brutálním motorem o objemu 6.2litru, prostě správný Musclecar jako ze staré školy, ovšem už s fungujícím podvozkem 🙂

Konkrétní vůz, na kterém jsem pracoval je z roku 2014 a má najeto necelých 60tkm. Dosavadní kilometrový průběh, ale zejména pak nesprávné mytí a celkové chování k laku ( oxidace, zničený lak z ptačního trusu, zaschlá aktivní pěna v minulosti… ), ale i k interiéru vozu bohužel stačilo k tomu, aby stav této jinak nádherné černé pastelky a interiéru byl po optické stránce opravdu ve zbídačeném stavu, což potvrzuje pár fotek a zejména video v galerii níže.

Samotnému leštění samozřejmě předcházelo řádné umytí detergenty a kyselým, nicméně stále bezpečným šampónem, důkladné vysušení všech zákoutí, dekontaminace laku atd. Auto bylo v minulosti na některých místech lakované, někde už i broušené, takže jsem byl vzhledem k hlubokému poškození a tím pádem nutnosti velké korekce laku stále tak trochu jednou nohou v lakovně 🙂 Měřák hloubky laku tady byl opravdu dobrým pomocníkem! Leštil jsem dvoustupňově a jen čistá doba leštění se všemi detaily trvala nějakých 17 hodin… Ne vše se podařilo k dokonalosti, někde by pomohla už opravdu jen lakovna, ale já a zejména klient je s prací spokojen a to je to nejdůležitější. Auto je teď zase černé a lesklé 🙂 Vzhledem k používání vozu a také k faktu, že se na Camaro bude do roka aplikovat fólie, jsme vybrali jako ochranu vosk-coating FUSSO Coat Dark jak já říkám na cca 8 měsíců, který při přiživování Fusso rychlovoskem ze zkušenosti zvládne i ten rok. Interiér se čistil, tepoval, ale hlavně proběhlo čištění a ošetření kůže kombinací přípravku od legendární značky Fenice.

Celková doba práce cca 35 hodin

Video z proměny

2 kroková renovace laku včetně profesionální keramické ochrany Nasiol NL 272 10H na 5 let

  • detailní ruční mytí včetně štětečkování všech spár, lišt a ostatních zákoutí, včetně zádveří
  • hloubkové čištění laku tzv. dekontaminace od polétavé rzi, pryskyřic, asfaltů – dle stavu zvolíme bud chemickou nebo mechanickou cestu clay, velmi často kombinace obojího
  • znovu umytí vozu aktivní pěnou
  • oblepení maskovací páskou
  • změření tloušťky laku měrkou NexPTG Profi, na žádost zhotovení protokolu před a po leštění
  • samotná renovace laku včetně všech detailů abrazivním a posléze finišovacím krokem, tzv. 2 krokový systém strojního leštění odstranění cca 90 % všech vad a zároveň vytažení hloubky a lesku laku
  • příprava na aplikaci povlaku, trojité odmaštění
  • drobné retuše laku, poškození od kamínků
  • aplikace ochrany Nasiol NL 272 pro zakonzervování laku, snažšímu mytí, uchování hodnoty vozu a ochrany před vlivy jako UV, ptačí trus, kyselý déšt, sůl apod.
  • vyčištění kol
  • ošetření pneumatik
  • vyleštění oken a aplikace tekutých stěračů
  • vyleštění koncovek výfuků, lišt, sloupků
  • proškolení o tom, jak dál pečovat o vzhled auta a o povlak, aby vydrželo co nejdéle jako v den předání

sleva 3 000,- v případě 1 krokového leštění – hodí se na nová nebo velmi zachovalá vozidla

sleva 4 000,- v případě nahrazení keramiky Nasiol NL 272 (60 tis. km) 5 let za Nasiol ZR 53 40tkm a 3 roky. Liší se hlavně reálnou výdrží, vlastnosti povlaku jako hydrofobita, lesk jsou nerozeznatelné

příplatek 20 % za SUV a MPV