Menu Zavřeno

slider

BMW M2 celopolep PPF


Jsme první v ČR, kdo polepil úplně novou generaci BMW M2 🙂 Víte co, mám opravdovou radost, protože jde v prvé řadě hlavně o projev skutečné důvěry v tom, co děláme.

Tahle M2 si přijela pro tu nejlepší ochranu laku, jaký dnešní trh nabízí a to je čirá ochranná fólie PPF ( paint protection film ) Zkrátka, pokud chcete lak ochránit před většími škrábanci, oťukání od kamínků atd, folie je to pravé řešení. Používáme fólii o tlouštce 220 mikronů ( jedna z nejtlustších na trhu ) , hedvábným leskem, která navíc obsahuje coating pro lepší čištění a odvod vody. To celé se zárukou 12 let.

A teď, lepíme několik let, kolega dokonce dlouhých 15 let a polepy jsou od nás – troufám si říct – naprostá špička, za to vám ručím! Nerad se kdy s někým porovnávám, ale sneseme nejpřísnější srovnání s tou nejlepší konkurencí v této zemi. Ale tady jsme si upřímně trochu vylámaly zuby 🙂 Nejraději totiž lepíme tzv. z kusu role a dílce vyřezané z plotru moc rádi nemáme. Proč? To by bylo strašně na dlouho 🙂 Tady ale nešlo jinak, zejména oba nárazníky jsou tak složité, že to bez precutu zkrátka nelze a nebo by to nevypadalo moc dobře. Jen pro zajímavost, přední nárazník se skládá z cca 40ti kusů samolepek. Na této malé raketě se navíc lepilo úplně všechno včetně všech detailů. Podle toho se pak taky stanovuje cena celého polepu. Je to zkrátka o preferencích každého. Někomu stačí obalit do PPF jen lakovené částí, někdo chce i parkovací senzory a klavírní lišty atd atd.

Několik metrů folie skončilo v koši z nepovedených pokusů nalepit nárazníky z jednoho kusu, stálo to hodně nervů a úsilí, ale výsledek nakonec předčil očekávání, protože tato folie vytáhla z laku ještě víc lesku a celkově podtrhla vzhled auta. A jedna zajímavost závěrem, kolega Martin poznamenal, že složitější na polep už je jenom URUS 🙂 eM Druhá dostala ještě kola keramiky včetně brzd, hydro na okna a samozřejmě ošetření interiéru přípravky značky Fenice.

MajitelCE děkujeme za důvěru 🙂

5 dlouhých dní

2 kroková renovace laku včetně profesionální keramické ochrany Nasiol NL 272 10H na 5 let

  • detailní ruční mytí včetně štětečkování všech spár, lišt a ostatních zákoutí, včetně zádveří
  • hloubkové čištění laku tzv. dekontaminace od polétavé rzi, pryskyřic, asfaltů – dle stavu zvolíme bud chemickou nebo mechanickou cestu clay, velmi často kombinace obojího
  • znovu umytí vozu aktivní pěnou
  • oblepení maskovací páskou
  • změření tloušťky laku měrkou NexPTG Profi, na žádost zhotovení protokolu před a po leštění
  • samotná renovace laku včetně všech detailů abrazivním a posléze finišovacím krokem, tzv. 2 krokový systém strojního leštění odstranění cca 90 % všech vad a zároveň vytažení hloubky a lesku laku
  • příprava na aplikaci povlaku, trojité odmaštění
  • drobné retuše laku, poškození od kamínků
  • aplikace ochrany Nasiol NL 272 pro zakonzervování laku, snažšímu mytí, uchování hodnoty vozu a ochrany před vlivy jako UV, ptačí trus, kyselý déšt, sůl apod.
  • vyčištění kol
  • ošetření pneumatik
  • vyleštění oken a aplikace tekutých stěračů
  • vyleštění koncovek výfuků, lišt, sloupků
  • proškolení o tom, jak dál pečovat o vzhled auta a o povlak, aby vydrželo co nejdéle jako v den předání

sleva 3 000,- v případě 1 krokového leštění – hodí se na nová nebo velmi zachovalá vozidla

sleva 4 000,- v případě nahrazení keramiky Nasiol NL 272 (60 tis. km) 5 let za Nasiol ZR 53 40tkm a 3 roky. Liší se hlavně reálnou výdrží, vlastnosti povlaku jako hydrofobita, lesk jsou nerozeznatelné

příplatek 20 % za SUV a MPV